Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
English
Español (España)
Register
Login
Search
Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
Language
English
Español (España)
Search
Register
Login
Search
Vol. 9 No. 1 (2018): XVII edición
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 1 (2018): XVII edición
Published:
2018-05-30
PDF (Español (España))
Artículos
Presentación
Danny De La O-Miranda, Consuelo Alfaro-Chavarría
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
La UNED frente al reto de intensificar el uso de las tecnologías en el proceso de enseñanza
Nancy Vásquez-Flores, Lauren Ureña-Sandoval
1 - 30
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
processes of external evaluation in terms of university teaching quality and the contribution of evaluation in the perspective of continuous improvemen
Marcela Patricia Gonzalez-Robalino, Hugo Hernán Romero-Rojas, Jacqueline Guadalupe Armijos-Monar
31 - 54
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
National and regional accreditation of engineering degree courses The MARCA as a key tool for integration
Silvana Lorena Lagoria
55 - 82
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Curriculum design based on competencies for the open and distance systems: creation of a Master’s degree in Food Security
Yschel Soto-Espinoza, Denys Serrano-Arenas, Liberio Victorino-Ramírez
83 - 118
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Multidisciplinary HACKATHON: strengthening project-based learning
Oscar Amable Vivanco-Galván, Darwin Castillo-Malla, Yuliana Jiménez-Gaona
119 - 135
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Distance education: didactic resources, skills, attitudes and their relationship with independent study
Gabriela Garita-González, José Eduardo Gutiérrez-Durán, Vicente Godoy-Sandoval
136 - 168
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The Online Learning Program: more than ten years contributing to the virtualization processes of the UNED of Costa Rica
Francisco Mora-Vicarioli, Alejandra Castro-Granados
169 - 204
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Entrepreneurship from the expectations of advanced university students and graduates in the discipline of Biology: a view from Costa Rica.
Laura Jiménez-Umaña, Ana Lorena Méndez-Álvarez
205 - 229
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Holographic and heuristic education
José Pablo Salazar-Aguilar
230 - 253
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Pedagogical mediation and creativity: new cognitive ecologies for the transformation of education
Wendy Obando-Leiva
254 - 297
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Methodological proposal of similarities analysis on grade careers for conglomerate accreditation
Maria Morera-Castro, Viviana Gómez-Barrantes, Ana Azofeifa-Lizano, Daniel Rojas-Valverde, Cristian Azofeifa-Mora
298 - 321
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Characteristics of an innovative educational project: an academic challenge at the master´s level
Kattia Rebeca Rodríguez-Brenes, Martín Velázquez-Díaz, Jeffrie Conejo-Vargas
322 - 355
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Research-action in the statistical subject I, using the approach to evaluate to learn
Elisa Sánchez-Godínez
356 - 381
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
The specialist teacher in hearing and language: facing the challenge of innovation in the evaluation of students with special needs
Antonio Luque de la-Rosa, Carmen María Hernández-Garre, María del Mar Fernández-Martínez
382 - 401
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
Loading...