Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
English
Español (España)
Register
Login
Search
Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
Language
English
Español (España)
Search
Register
Login
Search
Vol. 12 No. 2 (2021): XXIV edición
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 2 (2021): XXIV edición
Published:
2021-11-30
Presentación
Presentación
Danny De La O Miranda, Consuelo Alfaro-Chavarría
i - vi
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Artículos
Improvement of the production process of didactic units at UNED, Costa Rica, based upon the perception of the Chairs of Department of Mathematics
Yansin Barboza-Robles, Mercedes Peraza-Delgado
1 - 40
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Factors that influenced the dropout and educative lag of the student population in the Elementary School of the University of Costa Rica, Rodrigo Facio’s campus
Stephanie Paola Montero-Méndez, Luis Enrique Marín-Vargas, Esteban Francisco Ibarra-Vargas, Diego Armando Retana-Alvarado
41 - 69
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
The evaluation of learning in e-learning, some reflections
Francisco Rafael Mora-Vicarioli
70 - 102
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Efecto de un programa de educación virtual y pausas activas sobre los hábitos saludables en el personal del Recursos Humanos del Ministerio de Educación Pública durante la pandemia COVID-19
Diana Vargas-Hernández
103 - 125
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Formation of values from instruction in mathematics: an experience using virtual forums
Elizabeth Rodriguez-Stiven, Yordan Portela-Pozo, Tatiana Leyva-Estrada
126 - 143
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Digital Teaching Skills Models: analysis of the most relevant international and national proposals
Alejandra Castro-Granados, Karla Yanitzia Artavia-Díaz
144 - 169
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
A model of self-evaluation of careers in Higher Education from the perspective of the curriculum as a living organism
Victoria E. González-García
170 - 200
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Tutorial action plan and its contribution to a university study program
Luisa Alcarraz-Curi, Edda Milagros Sanchez Huamaní
201 - 219
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Perfil sociodemográfico de la población que estudia Enseñanza de las Ciencias Naturales en la Universidad Estatal a Distancia (UNED)
Diana Herrero-Villarreal, Wendy Villalobos-González, Katya Bermúdez-Campos, Carolina Godoy-Cabrera
220 - 238
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Systematization of formative competencies: A methodological proposal for Systems Engineering courses
Gabriela Garita-González, Rita Cortés-Chavarría, Fulvio Lizano-Madriz, Johnny Villalobos-Murillo
239 - 257
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Developing English for Specific Purposes (ESP) Courses in IT: A Narrative Experience of the Universidad Técnica Nacional
Eric William Herrera-Molina
258 - 278
PDF
xml (Español (España))
The role of the mediator and the student in the face of new educational scenarios: COVID-19
Carlos Alberto Zúniga-Gonzalez
279 - 294
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Principles of curricular design from complexity: the case of the National Technical University
César Toruño-Arguedas
295 - 322
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Loading...