Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
English
Español (España)
Register
Login
Search
Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
Language
English
Español (España)
Search
Register
Login
Search
Vol. 12 No. 1 (2021): XXIII edición
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 1 (2021): XXIII edición
Published:
2021-05-30
Presentación
Presentation
Danny De La O Miranda; Consuelo Alfaro Chavarría
i - vii
Artículos
The application of video tutorials in student learning at a peruvian university
Yuri Sanchez-Solis, Edgardo Felix Palomino-Torres, Edgar Augusto Salinas-Loarte, Yris Yolanda Bedoya-Campos
1-25
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Digital competence: analysis in teaching staff of the School of Administration Sciences of the UNED of Costa Rica
Yansin Rebeca Barboza-Robles
26 - 53
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Professional profile of the office manager: Requirements of companies in the Pérez Zeledón area
Lizeth Valverde-López, Mariam Ureña-Hernández
54 - 75
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Implementación de un sistema de inteligencia de negocios. Escuela de Ciencias de la Administración UNED
Francisco Rafael Mora-Vicarioli, Jorge Luis Arce-Solano, Karen Padilla-Romero , Glenda Muñiz-Umaña
76 - 103
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
La Investigación cualitativa en Administración: ciencia y técnica
Rolando Bolaños-Garita
104 - 127
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Proposal for an instrument for teacher evaluation at UNAN-MANAGUA.
Tonys Romero-Díaz , Almudena Martínez-Gimeno
128 - 152
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Procesos de acreditación de la calidad en la Carrera de Enseñanza del inglés para I y II ciclos en la UNED: fortalezas y compromisos de mejoramiento
María Laura Guillén-Saborío, Tobías Brizuela-Gutiérrez
153 - 177
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Reading strategies and reading comprehension in digital texts of the students of the National Amazonian University of Madre de Dios, Peru
Jimmy Nelson Paricahua Peralta, Wilian Quispe Layme
178 - 200
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Reaccreditation of university degrees at the University of Costa Rica: accomplishments and pending issues.
Elsiana Guido-Guido
201 - 249
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Cartografía curricular para la inclusión de la investigación en el plan de estudios
Ana Catalina Leandro-Sandí, Jacqueline Brenes-Granados
250 - 271
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Español
Melissa Pizarro-Aguilar
272 - 291
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Accreditation of Higher Education in Costa Rica: status of the Dentistry career
Natalia Gutiérrez-Marín
292 - 307
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Development of the skills of critical thinking, creativity, innovation, and problem solving in Science ninth year, Costa Rica.
José Pereira-Chaves, María Andreina Jiménez-Salazar, Anyela Cubero-Jiménez, Roberto Quesada-Vargas, Susana Jiménez-Sánchez
308 - 337
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
How to define a research problem? ABP Proposal for Educational Management.
Catty Orellana-Guevara
338 - 361
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
International experiences in the evaluation of Computer Science programs focused on the curriculum and the teaching-learning process. Case study: Argentina, Spain and Mexico.
Ana Isabel Bonilla-Calero, María Ángeles Serrano-García
362 - 389
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Loading...