Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
English
Español (España)
Register
Login
Search
Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
Language
English
Español (España)
Search
Register
Login
Search
Vol. 11 No. 2 (2020): XXII edición
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 2 (2020): XXII edición
Published:
2020-11-30
Presentación
Presentation
Danny De La O Miranda; Consuelo Alfaro Chavarría
i - v
Artículos
Proposal of model of teaching competences for teachers of the UNED of Costa Rica
Yansin Barboza-Robles
1 - 14
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
University of the Future and Forth Industrial Revolution. Towards an innovative University. Prospective Analysis
Roberto Vladimir Carbajal-Amaya
15 - 26
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Analysis of the psychometric properties of the reflections on study inventory
Rocío Giselle Fernández-Da Lama
27 - 50
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
La internacionalización curricular en Licenciaturas en Educación Infantil en el Caribe Colombiano: una perspectiva docente
Luisa Echeverria-King, Fuensanta Hernandez-Pina, Diana Lago de Vergara
51 - 79
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Key elements of virtually in higher education
Andy Calderón-Meléndez
80 - 104
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
System quality managment for the university extension process, an experience of the Havana’s University.
Odette González-Aportela, Amado Batista-Mainegra, Mercedes González Fernández-Larrea
105 - 134
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Distance Education Model for the teaching of Agronomic Engineering in Costa Rica
Wagner Peña-Cordero, Karla Montero-Jara, Andrés Zúñiga-Orozco, Adriana Mora-Jiménez, Patricia Oreamuno-Fonseca, Priscilla Morales-Córdoba, Alfonso Rey-Corrales, Marco Córdoba-Cubillo, Paola Brenes-Rojas
135 - 157
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
University Public Policies in the Neoliberal Context: results and trends compared to 2030 in Latin American universities
Liberio Victorino Ramírez, Perla Delgadillo Solorio
158 - 192
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Strategic alliances to strengthen teacher professional development processes.
Results of an experience
Raquel Cantero-Acosta, Olman Bolaños-Ortiz
193 - 213
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Study on the triggers of burn syndrome in the four schools and the UNED Postgraduate Studies System
Randall Trejos-Alvarado
214 - 260
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Loading...