Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
English
Español (España)
Register
Login
Search
Inicio
About
About the Journal
Editorial body
Statistics
Normas para los autores
Announcements
Contact
Current issue
Previous issues
Submissions
Search
Language
English
Español (España)
Search
Register
Login
Search
Vol. 10 No. 2 (2019): XX edición
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2019): XX edición
Published:
2019-11-29
Presentación
Presentation
Danny De La O Miranda, Consuelo Alfaro-Chavarría
Artículos
Analysis of the Definitions of the Education Models of the Universties Member of the Central American University Superior Council (CSUCA)
Rosita Ulate-Sánchez, Yency Calderón-Badilla, Cristian Quesada-Fernández
1 - 33
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Technological competences development: fundamental challenge for Costa Rican university teachers
Gloriana Hidalgo Durán
34 - 52
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Mathematics learning based on the science context
Mathematics learning based on the science context
Yuliana Jiménez-Gaona, José Delgado-Ramón, Darwin P. Castillo-Malla
53 - 73
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Axiological bases for a quality academic policy: UNED case - Costa Rica
José Pablo Meza-Pérez
74 - 95
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Design and development of educational multimedia for second grade: systematization of an experience
Yansin Barboza-Robles
96 - 111
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Propuesta para el fortalecimiento de habilidades técnicas, blandas y complementarias, y su impacto en el currículo TIC desde una perspectiva laboral, profesional y de gestión académica
Eduardo Araya-Fernández , Gabriela Garita González
112 - 141
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Management of internal controls in higher education institutions
Andy Calderón-Meléndez
142 - 157
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Interculturality and intercultural curriculum for higher education in México
María G. García-Aguilar, Miguel Ángel Sámano-Rentería
158 - 179
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Experience of the use of e-learning in the teaching of the subject Risk Management, cathedra of Finance of the UNED of Costa Rica
Francisco Mora-Vicarioli, Jorge Luis Arce-Solano
180 - 214
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Teaching strategies to promote autonomous learning in university students by means of Learning Management Systems (LMS)
Ana Lorena Vargas-Cubero, Gabriela Villalobos-Torres
215 - 246
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Desirable characteristics of the teacher in sciences in the framework of the methodology of the inquiry in the regional of Guápiles Costa Rica
José Pereira-Chaves, Oscar Barahona-Aguilar
247 - 275
PDF (Español (España))
xml (Español (España))
Loading...