Author Details
Umaña Mata, Ana Cristina, Universidad Estatal a Distancia, Costa Rica
-
Innovaciones Educativas Vol. 16 No. 21 (2014): January-December 2014 - Scientific Articles
Evaluación de modelos de diseño instruccional: una revisión de literatura
Abstract PDF (Español (España)) HTML (Español (España)) -
Innovaciones Educativas Vol. 23 No. Especial (2021): Digital technologies in educational processes - Scientific Articles
Effectiveness of the resources and technological applications used by the teaching population of the José Trinidad Mora Valverde School, Costa Rica in the period July to September 2020
Abstract PDF (Español (España)) XML (Español (España)) EPUB (Español (España)) HTML (Español (España)) Audio (Resumen) (Español (España)) Infografía (Español (España)) -
Innovaciones Educativas Vol. 23 No. 34 (2021): Reflections and educational experiences for innovation. - Scientific Articles
Aspects to be considered to integrate the learning outcomes approach into university curricular design
Abstract PDF (Español (España)) XML (Español (España)) EPUB (Español (España)) HTML (Español (España)) Audio (Resumen) (Español (España)) Infografía (Español (España)) -
Innovaciones Educativas Vol. 25 No. 38 (2023): Reflections and research experiences for innovation - Scientific Essays
Bloom's revised taxonomy as a support for the writing of learning outcomes and constructive alignment.
Abstract PDF (Español (España)) XLM (Español (España)) EPUB (Español (España)) FLIP (Español (España)) HTML (Español (España)) Audio (Resumen) (Español (España)) Infografía (Español (España))
Loading...