Home
About
¿Quiénes somos?
Policies
Editorial Board
Consejo científico internacional
Lista de evaluadores
Google Scholar
Statistics
Índices y bases de datos
Contact
Announcements
Current issue
Previous issues
Submissions
Lineamientos
Authorship attribution statement
Guideliness
Hacer un envío
Material audiovisual
Especial COVID19
Search
English
Español (España)
Português (Portugal)
Register
Login
Search
Home
About
¿Quiénes somos?
Policies
Editorial Board
Consejo científico internacional
Lista de evaluadores
Google Scholar
Statistics
Índices y bases de datos
Contact
Announcements
Current issue
Previous issues
Submissions
Lineamientos
Authorship attribution statement
Guideliness
Hacer un envío
Material audiovisual
Especial COVID19
Search
Language
English
Español (España)
Português (Portugal)
Search
Register
Login
Search
Author Details
Toruño Arguedas, César, Universidad Técnica Nacional, Costa Rica
Revista Rupturas Vol. 12, Num. 2 (Julio-Diciembre)
- Artículos
Dreaming and Building Another Education: Characteristics of the Progressive Curriculum and Pedagogical Proposal in Costa Rica in the Second Half of the Twentieth Century and Beggining of the XXI Century
Abstract
ODT (Español (España))
PDF (Español (España))
Revista Rupturas Vol. 12, Num. 1 (Enero-Junio)
- Artículos
Curriculum Autopsy: In Search of the Causes of Educational Collapse in COVID-19 Times
Abstract
ODT (Español (España))
PDF (Español (España))
Loading...