Evaluation of the Outreach Strategy of the Natural Sciences Teaching Program by active students
DOI:
https://doi.org/10.22458/caes.v13i2.4048Keywords:
Evaluation, dissemination, netiquette, distance modality, resources, mediaAbstract
This article shows the results of an strategy evaluation dissemination at the Natural Sciences Teaching Career, it was applied to the students of this program, which deals with aspects related to the academic level, reception, characterization and means of communication for sending information on the distance modality, requirements, services, study plan, duration of the career, fees, resources and regulations of interest, both institutional and of the career, with which it is intended to guide the student body in the distance modality, in the area of Science Teaching.
References
Campos, A. y Kcuno, R. (2017). Netiqueta para el fortalecimiento de la comunicación en las redes sociales caso UNED Costa Rica, disponible en https://repositoriosiidca.csuca.org/Record/RepoREUNED1717
ECOS (2022). Salud ocupacional Costa Rica. Disponible en http://www.consultoriaecos.com/es-es/Servicios/SaludOcupacionalCostaRica
Espinosa-Castro, J.F., Bermúdez-Pirela, V. y Hernández Lalinde, J. (Ed.) (2018). Información, estructura y procedimiento. Colombia. Ediciones Universidad Simón Bolívar.
Hernández, R., Fernández, C. & Baptista, P. (2014). Metodología de la Investigación. México: Mc Graw Hill.
RAE (2022). Definición normativa. Disponible en https://dle.rae.es/normativo
SINAES (2022). Acreditaciones, disponible en: https://www.sinaes.ac.cr/
UNED (2005). Modelo Pedagógico. Disponible en https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiW36aw-7L2AhVkSzABHd-QDe0QFnoECBMQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.uned.ac.cr%2Facademica%2Fimages%2Figesca%2Fmateriales%2F24.pdf&usg=AOvVaw2p1447gdgKKpslaInJhp-f
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Revista Electrónica Calidad en la Educación Superior
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Esta revista provee acceso libre inmediato a su contenido bajo el principio de que hacer disponible gratuitamente la investigación al publico, lo cual fomenta un mayor intercambio de conocimiento global.